شاید برم دیگه حالا که رفتی
اخــــــــر دنـــــــیـــای مـــــنی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, توسط مرتضی
بــه عــشــق دیــدنــت منــه دیــوونه
نــشستم روی پــلــه هــای خــونه

امــیــدوارم تــــا وقــتــی بــرمــی گــردی

نــفس کــشــیدن و یــــادم بــمونــه

تــــو خــونه وقتی دلــتنــگ تــــو مــــیــشم

ســراغ عکــســای قــدیــمــی مــــیــرم

یــکــی یــکــی مــی بــــوســم عــــکســامــونــو

تــــو رو مــــیــبینــمت و آتــیــش مــــیــگیــرم

صــــبوری کــــردم ایــــن ســالهــا کــه رفتــــی

شــــایــد بــــرم دیــگــــه حــــالــــا کــــه رفــــتی

چــــه قــــولــایــی کــــه دادی عــــاشــقــونــه

چــــه حــــرفــــایــــی کــــه بــــایــــد و نــــگــفتی...

تازگیا خلوت این خونه رو دیدی

مثل من این شبهارو تنهائی کشیدی

اما تو این خونه پر از امید بودم

چشمام و دوختم به در هرگز نرسیدی

پیش خودت نگفتی من دلم بگیره!

پیش خودت نگفتی تنهایی بمیره

از پیش من رفتی گرفتی دست اونو

قلبتو از من واسه ی همیشه ســــــیــــــــــــــره!

صبــــوری کــردم ایــن ســالــها کــه رفــتــی

شــــــایــد بــــرم دیــگــه حــالا کــه رفــتی